پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

سمپاشی ساس

۷ بازديد

 

 

هر آنچه باید در مورد سمپاشی ساس بدانید

سمپاشی ساس همانند سمپاشی سایر جانوران موذی کاملا تخصصی می باشد و توصیه می کنیم تحت نظر متخصص انجام گردد. از زمانی که ساس ها وارد منزل شما شوند حدودا یک الی سه هفته زمان می برد تا متوجه حضور آن ها شوید. نحوه ی عملکرد ساس به این گونه است که در ابتدا از طریق خارش و گزش افراد خانواده را دچار بیماری پوستی می نماید که در نهایت افراد حاضر در خانه و کسانی که دچار خارش و گزش شده اند متوجه حضور ساس در خانه می شوند. هجوم ساس مدت هاست که شایع شده است و متاسفانه بسیاری از افراد اطلاعاتی در رابطه با حشره ساس ندارند و زمانی که دچار این بیماری پوستی می شوند ، به پزشک مراجعه می نمایند ، که در این صورت دکتر داروهای ضد حساسیت را برای بیمار تجویز می کند که استفاده از آن ها در چنین شرایطی بی تاثیر است.

 

بهترین زمان سمپاشی ساس برای از بین بردن این حشره موذی قبل از تخم ریزی می‌باشد چرا که باعث ریشه کنی آنها می‌شود. حشره ساس به دلیل اینکه عمده فعالیت خود را در هنگام شب انجام می‌دهد، اوایل صبح بهترین زمان سمپاشی ساس و دفع این موجود مزاحم می‌باشد.

 

اهمیت بهترین زمان سمپاشی ساس

اگر در بهترین زمان سمپاشی ساس اقدام به سمپاشی نمایید، دیگر در هنگام خواب و استراحت وجود این موجودات احساس نخواهد شد. همچنین بدن انسان از گزش این حشره نیز در امان می‌ماند. وجود ساس به ویژه در محیط تختخواب ، آلودگی و کثیفی این بخش را با خود به همراه دارد.

از طرفی هم استراحت و خواب افراد را به شدت تحت شعاع خود قرار می‌دهد و مشکلاتی را در این زمینه به وجود می آورد. هجوم این موجودات به محیط زندگی انسان دیوار ، تشک ، و لباس‌ها را هم در معرض آلودگی قرار می‌دهد و در صورت عدم رسیدگی و سمپاشی به موقع باعث مشکلات پوستی، تنفسی و… خواهد شد.

 

نکات مهم و تاثیر گذار بعد از سمپاشی ساس

 همانطور که اشاره شد بهترین زمان سمپاشی ساس، در اوایل صبح می‌باشد. بعد از سمپاشی ساس باید یک سری نکات رعایت شود تا ضمن نتیجه گیری مناسب، سلامت افراد نیز در معرض خطر قرار نگیرد.

 تا خشک شدن کامل سموم استفاده شده در محیط خانه، رفت و آمد افراد نباید در آنجا صورت گیرد.

 به طور تقریبی زمانی در حدود نیم ساعت برای خشک شدن کامل سموم نیاز است.

 بعد از سمپاشی ساس توجه به توصیه های متخصص سمپاشی نیز در این مورد از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 در حین سمپاشی و بعد از سمپاشی ساس، از حضور افراد دارای مشکلات تنفسی و کودکان به شدت باید جلوگیری به عمل آید.

 سیستم تهویه هوا را پس از استقرار در محل به مدت چهار ساعت باید مورد استفاده قرار داد.

 به منظور تاثیر گذاری فرآیند سمپاشی و نتیجه گیری مطلوب‌تر، تمیز نگه داشتن فضای خانه برای مدت زمان سه هفته می تواند کمک شایانی انجام دهد.

با ریشه کنی ساس ها در بهترین زمان سمپاشی ساس ، ضمن ریشه کنی این موجودات مزاحم، محیطی برخوردار از آرامش و سلامت را برای خود به ارمغان می آورید.

 

سمپاشی ساس تختخوابی

اگر در مورد روش کنترل ساس، قیمت سمپاشی ساس، نحوه سم زدن ساس، سمپاش ساس، روش سمپاشی ساس منازل، شرکت سمپاشی منازل، بهترین سم برای ساس، اقدامات بعد از سمپاشی ساس، مقاله سمپاشی ساس،  بدنبال اطلاعات هستید مقاله زیر را مطالعه کنید.

سمپاشی تخصصی علیه ساس تختخوابی و ریشه کنی آن بدون بازگشت با روش IPM در اسرع وقت ، برای سمپاشی ساس تختخوابی تبحر و اطلاعات علمی کارشناس بسیار مهم و تعیین کننده است اطلاع از بیولوژی حشره ساس، نوع سموم مناسب، دز سموم، نحوه سمپاشی محل در ریشه کنی ساس بسیار مؤثر است. برای سمپاشی علیه حشره ساس و از بین بردن آن هرگز خودتان دست به کار نشوید چون تنها نتیجه این کار فقط از بین رفتن وقت و هزینه است. بهتر است در زمان شروع آلودگی منزل به ساس با شرکت های سمپاشی دارای مجوز مشورت کنید و از نظرات مسئولین فنی شرکت استفاده کنید.

 

منیع: سمپاشی

 

http://سمپاشی.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.