شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سمپاشی منازل

۶ بازديد

 

 

چراخودمان منازل خویش را سمپاشی نکنیم؟!

نکته مهم در این مساله این است که افراد نا آشنا با استفاده از سموم نا مناسب یا نباتی سلامت افراد خانواده بخصوص کودکان، میانسالان، خانم های باردار، بیماران قلبی،کلیوی،ریوی و...را به خطر می اندازند.استفاده از سموم نباتی و غیر استاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین ،مشکلات پوستی را افزایش می دهد.
در حال حاضر یکی از اصلی ترین اقدامات مبارزه با حشرات و جانوران موذی استفاده از سموم شیمیایی است.


متاسفانه افرادی جهت خرید سم از عطاری ها و سم فروشی های غیر معتبر می‌کنند و خودسرانه این کار را انجام می دهند که متاسفانه علاوه بر خطر مسمومیت با تعیین سم نامناسب باعث مقاومت حشرات در محل های آلودگی  می شونده ممکن است سموم گیاهی درجه پایین انتخاب شود و تا سال‌های در محل باقی بماند و مضرات آن همراه خانواده بماند.


شرکت سمپاشی تضمینی آریا، توسط کارشناسان تحصیل کرده بهداشت و حشره شناسی پزشکی بر پایه علم و دانش بهترین روش ها رو جهت مبارزه با آفات خانگی به کار می گیرد.

 

چرا سمپاشی منازل توسط متخصصین راه بهتری است؟

سمپاشی منازل برای از بین بردن جانوران موذی راه بهتری در مقایسه با روش های سنتی تر است! به اختصار این روش های سنتی را بررسی می کنیم:

 

دمپایی: قاتل سنتی سوسک ها!

حتی اگر بتوانید تمام سوسک های خانه را با دمپایی بکشید و موش ها و ساس ها هم از نشانه گیری و ضرب دست شما بی نصیب نمانند. باز از کشتن و متلاشی شدن پیکر این جانوران انواع میکروب و آلودگی در فضای خانه پخش می شود. سمپاشی منازل این مشکل را ندارد. بعد خودمانیم، واقعا؟

 

گزینه دو: نفت در چاه توالت

نفت وقتی موثر است که مستقیم روی حشرات ریخته شود. باورتان بشود یا نه بعضی سوسک ها از داخل چاه توالت تردد نمی کنند و هوشمندانه این روش را خنثی می کنند. سمپاشی منازل، آن قدرها هم بد نیست.

 

اسپری سوسک کش: مدرن و سریع

اگر از بوی بدش باورتان نمیشود که چقدر برای ریه هایتان مضر است، به این موضوع هم فکر کنید که اسپری به داخل تخم حشرات نفوذ نمی کند و در نتیجه اگر قبل از استفاده شما از اسپری تخم این حشرات در خانه باشد بعد از اسپری کردن اگر همه سوسک ها را هم از بین ببرید بعد از مدتی با تعدادی سوسک جوان و سرحال مواجهید که سر از تخم بیرون آورده اند. لطفا یه سمپاشی منزل فکر کنید.

 

قرص ضد سوسک: بی بو و مطمئن

لطفا اگر کودکی در خانه دارید به این روش فکر هم نکنید. علی رغم قیمت مناسب امکان تماس این قرص ها با پوست و دهان کودکان و سایر اعضای خانواده می تواند فاجعه بار باشد. قیمت سمپاشی منازل آن قدر هم بالا نیست.

 

سموم نباتی: دیگر چه می خواهید؟

بعد از روغن سم هم از آن پدیده هایی است که ضرر نباتی اش بیشتر است. بد نیست بدانید که بسیاری از سموم نباتی از خانواده منفور د.د.ت هستند که بسیار برای سلامتی مضر است. هم برای سلامتی انسان ها و هم این که این سموم با از بین بردن سایر میکرو ارگانیسم ها به محیط زیست و چرخه طبیعت نیز آسیب میزند. سمپاشی منازل با سموم شیمیایی از سمپاشی منازل با سموم نباتی که از عطاری ها میشود خرید بسیار مطمئن تر است.

 

شرکت سمپاشی مهم است؟

امیدواریم  کمی با خطرات سمپاشی غیر استاندارد یا سایر روش های از بین بردن حشرات موذی آشنا شده باشیم. این نشان می دهد که برای سمپاشی منزل یا سمپاشی محل کار حتما باید از شرکت سمپاشی معتبر و دارای مجوز استفاده کنیم. شاید دانستن این نکته حساسیت موضوع را بهتر بیان کند: مجوز شرکت سمپاشی تا چند سال قبل توسط وزارت کشاورزی صادر میشد اما حالا وزارت بهداشت با سخت گیری های خاص خودش مجوز شرکت سمپاشی را صادر می کند. سمپاشی غیر استاندارد می تواند منجر به آسیب های تنفسی، عصبی، پوستی و حتی خدای ناکرده سقط جنین شود.

 

منبع: سمپاشی

 

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.